مصاحبه آرشیو خبر ها
نگاه می کنم تا پیشرفـت کنم

نگاه می کنم تا پیشرفـت کنم

پوگبا ستاره جوان یوونتوس که تا ساعاتی دیگر در مصافی حساس در جام جهانی در مقابل آلمان بازی خواهد کرد ، در مورد شرایط خود در یوونتوس و تکامل فوتبال خود گفت .

" در ابتدا من در خط حمله بازی می کردم . در مقابل دروازه بودم و این پست را دوست داشتم ، بعد از آن من شماره 10 تیم بودم (بین هافبک و فوروارد) . در میانه میدان وظیفه بازیسازی را بر عهده گرفتم که این پست را هم خیلی دوست داشتم "

" در آنجا رو به جلو بازی می کردم و از نظر فنی وضعیت تهاجمی تری داشتم . این پست من را کمی آزادتر کرده بود و قدرت خوبی به من بخشیده بود . به این ترتیب من فرصت پیشرفت و تکامل را پیدا کردم "

" ورود من به ایتالیا هم کمک زیادی به من کرد . در ایتالیا از نظر فنی و تاکتیکی رشد زیادی کردم و بهتر شدم . همیشه دوست دارم که فیلم بازی هایم را ببینم و اشتباهاتم در زمین را رفع کنم "

" اغلب اوقات بازی ِ آندره آ پیرلو ، یحیی توره و البته جرارد و لمپارد را می بینم ، همچنین دیدن بازی ستاره های سابق فوتبال مانند زیدان و رونالدو را هم دوست دارم "

" دیدن ، یاد گرفتن و رفع مشکلات همیشه زمینه ساز پیشرفت است و من می خواهم با رعایت همه این موارد و سخت کوشی موفقیت را کسب کنم. بهترین نکات و جنبه ی بازی این بازیکنان را نگاه می کنم و تلاش می کنم که آن ها را یاد بگیرم و ترکیب کنم "

الگو در پست من ؟

" پیرلو در یوونتوس و اسکولز در منچستر یونایتد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: